Spolu vítězíme, spolu prohráváme

Martin Trávníček

19.11.2013 14:52

 

 

Jméno:  Martin Trávníček
Datum narození: 13. Srpna 1988

Výška a váha: 172 cm a 82 kg (po dvou dětech J)
Kdo tě k fotbalu přivedl? osud

Fotbalový vzor (mateřský klub, ČR a zahraničí)? Petr Čech

Oblíbený fotbalový klub (domácí a zahraniční)?   FC Viktoria Plzeň a FC Chelsea

Nejlepší fotbalista všech dob (domácí a zahraniční)?  

Pavel Nedvěd a Cristiano Ronaldo (i když ho nemusím)

Fotbalové začátky a za jaké kluby jsi doposud hrál?

Začátek kariéry za žáky v Banticích, hrál jsem za Bantice, Únanov a Těšetice

Kterou nejvyšší soutěž jsi prozatím hrál?

III. třídu

Na které období ve fotbale nejraději vzpomínáš, na které bys naopak nejraději zapomněl?

Postup s Těšeticema do trojky a zapomněl bych nejraději na působení v Únanově

Tvůj nejlepší a naopak nejméně povedený zápas dosavadní hráčské kariéry?

Nejlepší zápas byl pro mě proti IE Znojmo, když jsme postoupili a naopak nejhorší zápas byl teď proti Micmanicím

Jak bys zhodnotil své dosavadní působení v těšetickém dresu?

Poslední rok a půl na 4- a sezóny předtím na jedničku

Tvoje fotbalové sny a cíle spojené jednak s těšetickým klubem, tak tvoje osobní, tzn., jakou soutěž bys chtěl jednou hrát?

Zachránit se a zahrát si jednou v těšetickém dresu okres :-D

Na jakém postu nejraději nastupuješ?     Jak jinak, brankář

Který ze sportovních areálů, v jehož prostorách jsi doposud hrál, se ti nejvíce zamlouval?     Dobšice

Jaké si myslíš, že by měly být hlavní cíle těšetického klubu jednak v současné době, ale i s výhledem na bližší či vzdálenější budoucnost?

V nejbližší době zachránit trojku, mít tu hráče, na které se dá spolehnout a mít tu dětskou základnu

Oblíbené a aktuální číslo dresu a proč?   1, protože gólmani jiné číslo nemívali

Velikost a oblíbená značka kopaček?      Velikost 8,5 a značka, to co je zrovna v akci :-D

Uveď jména tří hráčů, se kterými jsi si během své prozatímní hráčské kariéry „fotbalově“ nejvíce rozuměl?

Toník Trávníček, Filip Novák (za žáky) a Bohumír Věrný

Vzpomeneš si ještě na jména trenérů, jež tě doposud vedli?

Milan Langer, Josef Šprencl, Aleš Richter, Zdenek Leitner a Lubor Bárta

 

A nyní několik otázek na tělo, ať se fanynky dozví, co je zajímá:

Rodinný stav (jméno manželky, přítelkyně, počet a jména dětí)?

Zadaný, přítelkyně Klára Nováková, 2 děti Karolínka a Matyášek Trávníčkovi

Jaký typ žen se ti líbí?       Na vzhledu nezáleží, přednost dávám povahové stránce

Přezdívka:          Mates

Oblíbený nápoj a jídlo?         Fanta, svíčková a rajská omáčka

Naopak, kterým nápojům a pokrmům se zásadně vyhýbáš?

Zelená!!! Špenát a kapusta

Oblíbená hudba, film, televizní pořad a seriál?

Divokej Bill a Iné Kafe, Žijeme lovem kaprů 1, 2, 3, Česko Slovensko má talent, Mentalista

Kdo je podle tebe v týmu?

  ·         nejukecanější: já sám :-D

  ·         nejtišší: Jan Juřátek

  ·         nejvíce „brblající“: Toník a já

  ·         hlavní bavič: Václav

  ·         hecíř a bojovník: Toník

  ·         největší manekýn: Jakub Bezrouk

Jaký fotbalový klub a kterého hráče takříkajíc „moc nemusíš?“

AC Sparta Praha, Marek Matějovský

Koníčky?

Rybaření

Tvé dobré a špatné vlastnosti?

Jsem ke každému kamarádský, ale občas vybouchnu (zvlášť ve fotbale)

Co tě v běžném životě dokáže rozčílit a naopak uklidnit?

Moje milované děti a uklidní mě děti, když už spí J

Z čeho býváš smutný, co ti naopak dodává životní sílu, zvedne náladu nebo rozesměje?

Smutný jsem, když nás na fotbal přijede 8 a životní sílu mi dodává moje rodina. Náladu mě zvednou moje děti a též mě i rozesmějí

 Co ti fotbal přináší a naopak bere?

Přináší mě nervy a bere mě čas strávený s rodinou a na rybách J

Co vzkážeš fandům a sponzorům?

Jednou to přijde :-D

Životní krédo (motto)?

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.

Zpět

Vyhledávání

DĚKUJEME VŠE FANOUŠKŮM ZA PODPORU, KTERÉ SE NÁM DOSTÁVÁ!