Spolu vítězíme, spolu prohráváme

Patrik Bilka

03.02.2022 11:29

P a t r i k   B I L K A

Výška a váha: 184cm, 85 kg
Kdo tě k fotbalu přivedl? Rudolf Bilka

Fotbalový vzor (mateřský klub, ČR a zahraničí)? Taťka Rudolf Bilka

Oblíbený fotbalový klub (domácí a zahraniční)? BVB

Nejlepší fotbalista všech dob (domácí a zahraniční)? Lionel Messi

Fotbalové začátky a za jaké kluby jsi doposud hrál? TJ Těšetice

Kterou nejvyšší soutěž jsi prozatím hrál? Tu co hraji teď, takže IV. třída

Na které období ve fotbale nejraději vzpomínáš, na které bys naopak nejraději zapomněl? Nejlepší bylo, když jsem byl v žácích a nejhorší nemám

Tvůj nejlepší a naopak nejméně povedený zápas dosavadní hráčské kariéry? Myslím, že to je pořád stejné

Jak bys zhodnotil své dosavadní působení v těšetickém dresu? Dá se

Tvoje fotbalové sny a cíle spojené jednak s těšetickým klubem, tak tvoje osobní, tzn., jakou soutěž bys chtěl jednou hrát? Je mi to úplně jedno

Na jakém postu nejraději nastupuješ? Pravý obránce

Který ze sportovních areálů, v jehož prostorách jsi doposud hrál, se ti nejvíce zamlouval? Asi je mi to jedno, nevidím v tom rozdíl

Jaké si myslíš, že by měly být hlavní cíle těšetického klubu jednak v současné době, ale i s výhledem na bližší či vzdálenější budoucnost? Začít trénovat a bavit se v průběhu zápasu

Oblíbené a aktuální číslo dresu a proč? To které mám, ale asi 5, prostě se mi líbí

Velikost a oblíbená značka kopaček? 44, adidas

Uveď jména tří hráčů, se kterými jsi si během své prozatímní hráčské kariéry „fotbalově“ nejvíce rozuměl? Petr Nováček, Ondřej Vrba, Michal Vacula

Vzpomeneš si ještě na jména trenérů, jež tě doposud vedli? Vůbec

 

A nyní několik otázek na tělo, ať se fanynky dozví, co je zajímá:

Rodinný stav (jméno manželky, přítelkyně, počet a jména dětí)? nezadaný

Jaký typ žen se ti líbí? Malá blond, dobrá postava

Přezdívka: Papi

Oblíbený nápoj a jídlo? Víno a špagety

Naopak, kterým nápojům a pokrmům se zásadně vyhýbáš? Nesnáším zelenou a koprovku

Oblíbená hudba, film, televizní pořad a seriál? Koukám se tak nějak na všechno co mě zaujme a poslouchám taky tak ze všech okruhů do mě baví

 

Kdo je podle tebe v týmu?

·         nejukecanější: Venca

 ·         nejtišší: 

·         nejvíce „brblající“: David Moltaš

  ·         hlavní bavič:

  ·         hecíř a bojovník:

·         největší manekýn:

Jaký fotbalový klub a kterého hráče takříkajíc „moc nemusíš?“ Bantice a hráči jsou mi jedno

Koníčky? Lukostřelba, fotbal

Tvé dobré a špatné vlastnosti? upřímnost

Co tě v běžném životě dokáže rozčílit a naopak uklidnit? Špatní řidiči a jídlo

Z čeho býváš smutný, co ti naopak dodává životní sílu, zvedne náladu nebo rozesměje? Nebývám smutný a kamarádi mně umí zvedat náladu

 Co ti fotbal přináší a naopak bere? Kdyby mi něco bral, tak to nedělám a beru to jako odreagování

Co vzkážeš fandům a sponzorům? Budu se na vás na zápase těšit

Životní krédo (motto)? Svět patří rychlým

Zpět

Vyhledávání

DĚKUJEME VŠE FANOUŠKŮM ZA PODPORU, KTERÉ SE NÁM DOSTÁVÁ!